avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

HR max:127 ( 60%)
HR avg:159 ( 75%)
Kalorie: 857 kcal

Podsumowanie sezonu 2012 i plany na przyszły rok.

Poniedziałek, 31 grudnia 2012 · dodano: 31.12.2012 | Komentarze 3

Nadszedł czas na podsumowanie sezonu 2012: od marca do grudnia na rowerze spędziłem ponad 278 godzin, przejechałem ponad 7300 km, wystartowałem w 4 zawodach kolarskich, 2 razy zaliczając pudło. Nabawiłem się kontuzji bioder, które przeskakują podczas chodzenia. W przyszłym sezonie planuje pokazać się na kilku imprezach kolarskich. Sezon startowy zacznę w maju od Klasyku Beskidzkiego następnie mam zamiar pokazać się w Parczewie na etapówce, później Nowy Wiśnicz. W lipcu pojawię się prawdopodobnie na Karpackim Maratonie w Sączu, następnie mam w planach TdP dla amatorów w Bukowinie Tatrzańskiej. Na koniec wakacji wystartuje w wyścigu w Parczewie a sezon zakończę Wyścigiem Doliną Popradu lub wyścigiem w Ustrzykach Dolnych. Na razie muszę wyleczyć biodra bo bez tego ani rusz (22 stycznia mam wizytę u ortopedy, a 11 lutego rozpoczynam rehabilitację).