avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Zakończenie sezonu 2012!!

Wtorek, 25 września 2012 · dodano: 13.10.2012 | Komentarze 0

Możliwe że to mój ostatni trening w tym sezonie. W poniedziałek byłem u lekarza, który nie zbyt mnie pocieszył. Jakieś ścięgna mi się poluzowały czy cuś i dlatego mi coś strzela w biodrach, ponadto mam jeszcze jakiś stan zapalny. Muszę odstawić rower na około 2 miesiące, chodzić na rehabilitacje, nie przeciążać biodra i nie ma 100% pewności że to pomoże. Jestem jednak dobrej myśli że wszystko się uda i najpóźniej w styczniu wrócę do treningów, żeby na Klasyku Beskidzkim zająć wyższą lokatę niż w tym roku. Na razie pozostaje mi rekonwalescencja i opierdzielanie si na każdym kroku.
Dane z pulsometru spisałem na kartkę, która zaginęła gdzieś w akcji. Poniżej troszkę kolarskiego erotyzmu na poprawę humoru.