avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

HR max:197 ( 93%)
HR avg:143 ( 68%)
Kalorie: 1729 kcal

Szybka jazda, sprint po snikersa i kraksa.

Sobota, 15 września 2012 · dodano: 15.09.2012 | Komentarze 0

O 14.45 zbiórka i wraz z Panem Józkiem ruszamy do Kolbuszowej, gdzie pod "Albertem" czekają na nas Pan Janek i piekarz Józek. Po dotarciu na miejsce wyruszamy (pełni obawy że będziemy jechać w deszczu) do Baranowa Sandomierskiego na zamek. Razem z Panem Jankiem zmienialiśmy się na czele peletonu, dawałem o dziwo długie i mocne zmiany, pomimo tego że jechaliśmy pod silny wiatr. W Komorowie ustalamy snikersową premie dla pierwszego na zamku. Niestety przegrałem snikersa z Panem Jankiem o długość koła. Po wjechaniu do parku Pan Józek (piekarz) nie zdążył się wypiąć przed krawężnikiem i zaliczył ładną glebę. Później dopompował jeszcze trochę powietrza do tylnego koła i ruszyliśmy w drogę powrotną tą samą trasą. Odcinek Kolbuszowa - Baranów pokonaliśmy ze średnią 33 km/h (było pod wiatr). Z powrotem jechało się dużo lżej i szybciej, zapowiadała się jeszcze wyższa średnia, do zmian włączył się pan Józek. Jednak na krzyżówkach w Komorowie doszło do kraksy, Pan Józek (piekarz) siedzący na kole Pana Janka zapomniał że skręcamy w prawo i wpakował się w tylne koło. W rezultacie Pan Józek (piekarz) wykrzywił lewą manetkę (nie dało się jej wyprostować), poszarpał owijkę, wykrzywił przednie hamulce oraz obdarł kolano i łokieć. Natomiast Panu Jankowi pękł tylni karbonowy widelec i scentrowało się trochę koło. Musieliśmy więc jechać powoli.

Uzupełnianie powietrza.

Zamek w Baranowie Sandomierskim.

Próby rozłączenia rowerów po kraksie.