avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

HR max:193 ( 91%)
HR avg:113 ( 53%)
Kalorie: 735 kcal

Trening z MATEUSZEM !!!!!!!

Środa, 5 września 2012 · dodano: 05.09.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj pierwszy raz do dłuższego czasu (od czerwca) na trening ze mną wybrał się Mateusz. Mieli z nami jeszcze jechać Panowie Janek i Zbyszek, ale wypadło im coś ważnego. Jechaliśmy dość spokojnie walcząc o premie (ustaliliśmy 3 premie na hopkach), Mateusz na początku mocno cisnął ale później brakowało mu już sił więc wtedy atakowałem i zdobywałem premie. W Kamionce zaatakowały nas jakieś muszki których było bardzo dużo i pchały się wszędzie, jakoś przebiliśmy się przez nie. W Trześni spotykamy mnóstwo osób Andżelinę na rowerze (właściwie to jechaliśmy z nią od Huciska), Kaśkę, która szła pobiegać, paru znajomych wybierających się na melanżyk, Bułkę i KATEI na rolkach. Poniżej zdjęcie budowanej autostrady Kraków - Rzeszów.