avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

HR max:136 ( 64%)
HR avg:200 ( 95%)
Kalorie: 1633 kcal

Ostatni trening na starych gumach i pierwszy na nowych.

Poniedziałek, 27 sierpnia 2012 · dodano: 27.08.2012 | Komentarze 0

Z rana było dość chłodno ale po mimo tego postanowiłem pojechać do Gorlic po nowe gumy. Z początku (do Uścia Gorlickiego) było mi zimno w nogi bo nogawki zostawiłem u babci w Krygu, jednak po pierwszym podjeździe zrobiło się już milutko. Po 1h 14 min jazdy byłem już w Gorlicach. Krótki Pit-stop na zmianę opon i jadę w odwiedziny do babci. Opłaciło się gdyż zwróciły mi się koszty jednej opony. Jem obiad i wyruszam z powrotem do Gorlic po opakowania na płyty. Będąc "pod bocianem" dzwoni do mnie mama i mówi żebym jej kupił 4 główki kapusty i przywiózł do Wysowej. Szybko wybiłem jej ten pomysł z głowy i ruszyłem na Magurę bo zaczęło już padać. W deszczu jechałem aż do Gładyszowa gdzie zrobiłem postój na przystanku gdyż mocno lało. Pierwszy raz w sezonie tak szybko pokonałem Magurę. Przemoczony i zmarznięty ledwo dotoczyłem się do Kwiatoni gdzie za chmur wyszło słonko i ogrzało mnie swoimi zajebistymi promieniami. Później jeszcze szybki podjazd na Hańczową i jestem w domu. W sumie dobrze że dzisiaj padało bo umyło mi rower, którego nie myłem od Lanckorony (bo mi się nie chciało).
Oglądając wczoraj Vuelte a Espania (finisz etapu 8) wpadłem na pomysł żeby ćwiczyć górskie finisze, a jako że prawie każdy trening kończę na górce (na ZACISZIU), więc od dzisiaj około 800 m przed końcem zaczynam 150-250 m sprint, później spokojne kręcenie aż do uspokojenia tętna.
Poniżej prezentuję mój odmieniony rower.