avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

HR max:192 ( 91%)
HR avg:141 ( 67%)
Kalorie: 972 kcal

Przedsmak tego co czeka mnie w Rzeszowie.

Czwartek, 23 sierpnia 2012 · dodano: 23.08.2012 | Komentarze 0

Coraz mniej bolą mnie te stawy biodrowe. Wczoraj uciekałem na piechotę w laczkach przed burzą i wyrżnąłem na płytkach. Rozwaliłem dużego palca u lewej nogi a tak się składa że w lewym bucie mam rozwaloną sprzączkę i nie da się jej poluzować. W rezultacie podczas dzisiejszej jazdy strasznie bolał mnie ten paluch. Po mimo tego postanowiłem wyskoczyć na Banicę i zaliczyć "ściankę" koło cerkwi. Raz wjechałem na sam szczyt po czym zjechałem i drugi raz podjechałem tylko pod koniec cmentarza i się poddałem. Do zawodów z Rzeszowie pozostało jeszcze około 12 treningów. Jutro robię dzień odpoczynku i od soboty zabieram się ostro do jazdy. Mój plan treningowy wygląda następująco: do 3 września zostaje we Wysowej i jeżdżę po 60-80 km (w zależności od bólu stawu biodrowego) po górkach, skupiam się tylko na szybkich podjazdach, między górkami spokojne kręcenie w tlenie, od 4 września jestem na Niwiskach i kręcę po 70 - 100 km po płaskich trasach w miarę spokojnym tempie, po czym jadę do Rzeszowa i daje z siebie 120% i kończę sezon (to nie znaczy że nie będę już w tym roku jeździć, będę robił krótsze i mniej intensywne treningi ale nie wystartuje już w żadnych tegorocznych zawodach). Mój niecny plan może ulec zmianie ze względu na ból stawów, zobaczę jeszcze co mi powie lekarz.