avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

HR max:171 ( 81%)
HR avg:131 ( 62%)
Kalorie: 421 kcal

Wspólny wypad na Słowację.

Niedziela, 19 sierpnia 2012 · dodano: 23.08.2012 | Komentarze 3

Wstałem o 8.30 a wyjazd miał być z pod Grosaru w Gorlicach o godz. 9.00. Zaspany i zmęczony szybko się ubrałem, złapałem banana, 2 kanapki i trochę wody do bidonu, wskoczyłem na rower i dzida. Myślałem że chłopaki pojadą najpierw na Magurę więc postanowiłem złapać ich w Sękowej. Na miejscu byłem 8.55 chwilkę się pokręciłem i ruszyłem w stronę Gorlic. Na Grosarze byłem o 9.06 i nikogo już nie było. Wstąpiłem do Biedronki na banana i wkurwio.. że nie potrzebnie wstałem wracam do domu. Po drodze mijam Grzesia z Jasła, który mówi że mijał grupkę kolarzy przed Domnikowicami, nie zaczynam nawet pościgu bo w pojedynkę i taki bym nie dogonił. Po przybyciu do domu poszedłem spać.
Kategoria [ 0 - 50 ], Sam

WuJekG
| 23:32 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj Oj dogoniłbyś, dogoniłbyś, 6 minut to nie zajechali daleko.. ;)
nietoperek
| 19:05 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj ok
gosc | 19:01 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj na takie ustawki musisz sie starać być lekko przed czasem, a najważniejsze to być wyspanym i w spokoju przygotować sie do jazdy, po twoim opisie niestety stwierdzam że pewnie lepiej że nie zdążyłeś bo mógłbyś nie mieć sił na całą trase, ba jestem tego pewien. Pozdro :) może w niedziele sie coś ustawi obserwuj sb na stronie klubu ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obiep