avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

HR max:191 ( 90%)
HR avg:149 ( 70%)
Kalorie: 986 kcal

Wyścig z Voyagerem.

Poniedziałek, 20 sierpnia 2012 · dodano: 23.08.2012 | Komentarze 0

Wracałem od babci do Wysowej. Przez całą drogę nudziłem się niezmiernie i ciągle bolały mnie stawy. W Ropie na zjeździe na Wysową zauważyłem Voyagera (zatrzymywał się na przystanku) z, którym postanowiłem się ścigać do znaku Klimkówka. Miałem 100 m przewagi, jednak mimo tego w centrum w Ropie autobus mnie wyprzedził. Na moście prawie go dogoniłem jednak szybko uciekł mi i znikł za zakrętem. Wiedziałem że wjeżdża do Łosi i to była moja wielka szansa na zwycięstwo. Zacisnąłem zęby i ile pary w nogach zacząłem wspinać się na Klimkówkę. Do znaku zostało około 50m gdy z zakrętu pojawił się autobus. To był znak do rozpoczęcia sprintu i udało się wygrałem wyścig z przewagą 5-10 m.