avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

HR max:179 ( 85%)
HR avg:120 ( 57%)
Kalorie: 1077 kcal

Przez Magurę do Gorlic z Panem Janem z Biecza.

Czwartek, 9 sierpnia 2012 · dodano: 09.08.2012 | Komentarze 0

W Wysowej spotkałem Pana Jan, który właśnie wracał do domu do Biecza, więc postanowiliśmy wyskoczyć na Magurę. Tępo było dość spokojne, cały czas rozmawialiśmy o kolarstwie. Po pokonaniu Magury i zjeździe do Ropicy Polskiej minął nas jakiś kolarz, odjechał na około 1 km i Pan Jasiu wpadł na pomysł żeby go gonić. No to ognia, wyskakuje i gnam z Panem Jasiem na kole. Za remontowanym mostem w Sękowej gubię Pana Jana, który krzyczy żebym już sam ciągnął. Doganiam kolarza na podjeździe na Siary za mostem. Wspólnie zjeżdżamy do Gorlic. Później jeszcze zajrzałem do Ostrego Koła i wróciłem do Wysowej przez Bielankę, Klimkówkę.