avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

HR max:192 ( 91%)
HR avg:148 ( 70%)
Kalorie: 1098 kcal

Któtki trening z Panem Adamem i Darkiem.

Wtorek, 7 sierpnia 2012 · dodano: 07.08.2012 | Komentarze 2

Wczoraj poznałem dwóch kolarzy, Pana Adama i Darka. Umówiliśmy się na dzisiaj żeby coś przekręcić. Zaczęło się dość szybkim kręceniem, ledwo dawałem rady, co około 500m robiliśmy zmiany. Później podjazd na Klimkówkę i Pan Darek zostaje w tyle, dogania nas w Ropie przed mostem. Następnie z Ropy podjazd na Florynkę i powrót do Uścia Gorlickiego. W Wysowej od cerkwi do Glinika z Panem Adamem umówiliśmy się na krótki sprint. Do zakrętu pędziliśmy łeb w łeb. Pierwszy w chodzę w zakręt, wstaje z siodełka i resztkami sił zaczynam pokonywać ostatnie 500 m naszego sprintu. W połowie odwracam się i szukam Pana Adama, miałem nad nim przewagi około 100m już na spokojnie dojeżdżam na szczyt.