avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

HR max:188 ( 89%)
HR avg:133 ( 63%)
Kalorie: 1148 kcal

Deszczowo.

Środa, 25 lipca 2012 · dodano: 26.07.2012 | Komentarze 1

Pogoda nie zachęcała do jazdy ale mieliśmy (ja, adrianoo88 i dwóch chłopaków z Nowego Sącza) jechać trasą Karpackiego Maratonu Rowerowego. Zabrałem kilka bananów i po obiedzie wyjechałem w stronę Grybowa. W Brunarach zadzwoniłem do Adriana czy na pewno jedziemy. Dowiedziałem się że wypad został odwołany i pisał mi na bikestats. Moja wina że nie popatrzyłem ale z drugiej strony dobrze bo byłem już na rowerze a tak to bym nigdzie nie pojechał. Prawie cały trening jechałem w lekkim deszczu, najmocniej lało w Hańczowej i Florynce. Podczas jazdy strasznie bolą mnie pachwiny i prawa łydka.
Kategoria [ 50 - 100 ], Sam

adriano88
| 12:41 czwartek, 26 lipca 2012 | linkuj No ja na BS pisałem kilka godzin przed samą jazdą (po ustaleniach z Kr1sem), myślałem że jak zdążysz przeczytać to coś będziemy ustalać. Jak widać wiadomość przeczytałeś sporo później i pewnie stąd uznałeś że wyjazd dotyczy następnego dnia - nie wiem czy BS tak z opóźnieniem poinformował o wiadomości, czy nie zauważyłeś czasu otrzymania.

Sorry za zamieszanie, nie udało nam się zrozumieć :)

No to do soboty, powodzenia :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rzepo