avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

HR max:177 ( 84%)
HR avg:109 ( 51%)
Kalorie: 1398 kcal

XVII Ogólnopolska Pielgrzymka Rowerowa Rzeszów - Częstochowa -> dzień 3

Poniedziałek, 2 lipca 2012 · dodano: 06.07.2012 | Komentarze 2

Naszym dzisiejszym celem jest Jabłonka. Trochę niewyspani udaliśmy się na Eucharystie. Po śniadaniu i oddaniu bagaży wyruszyliśmy do Nowego Targu. Z początku dużo ostrych i morderczych podjazdów, jednak nikt nie dawał za wygraną. Przed wjazdem na zakopiankę krótki postój na "tankowanie". Później dotarliśmy do Sanktuarium w Ludźmierzu gdzie oglądaliśmy krótki film i spożyliśmy smakowity obiadek. Od Zakopanego nasza trasa przebiegała już z górki, ale niespodziewanie rozpętała się burza z bardzo obfitym deszczem i gradem. Zmoknięci i przemarznięci dotarliśmy do szkoły w Jabłonce. Do naszej pielgrzymki dołączył się jeden z zakopiańskich górali. Wieczorem spotkanie na którym Pan Edward Rasała dzielił się z nami swoim doświadczeniem i odpowiadał na nasze pytania.