avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

HR max:161 ( 76%)
HR avg:109 ( 51%)
Kalorie: 1712 kcal

XVII Ogólnopolska Pielgrzymka Rowerowa Rzeszów - Częstochowa -> dzień 2

Niedziela, 1 lipca 2012 · dodano: 06.07.2012 | Komentarze 1

Po odpustowej Mszy Św. która odbyła się w tuchowskiej bazylice, udaliśmy się na śniadanie. Około godzimy 8.20 wyruszyliśmy w drogę do Krościenka nad Dunajcem. Po 30 km krótki postój na uzupełnienie płynów i ruszamy dalej. Na 51 km (po morderczym podjeździe) zjedliśmy obiad, nabrawszy nowych sił zjechaliśmy do Nowego Sącza. Przed Nowym Sączem zagapiłem się i wjechałem w Alberta, na szczęście nic nikomu się nie stało (porysowałem lekko ramę). W Starym Sączu zatrzymaliśmy się przy Ołtarzu Papieskim na modlitwę i pamiątkowe zdjęcie. Po przyjeździe na miejsce noclegu zaczął padać deszcz z gradem, tym razem się nam upiekło. Śpimy w szkole, po kolacji wyjście na mecz do centrum.