avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

HR max:182 ( 86%)
HR avg:141 ( 67%)
Kalorie: 435 kcal

Krótki spacer w SPD

Sobota, 9 czerwca 2012 · dodano: 11.06.2012 | Komentarze 0

Po przejechaniu 22 km złapałem gumę, chciałem załatać dętkę ale dziura była zaraz koło innej łatki więc nie było zbytnio większej szansy żeby mi się to udało. Po nieudanych próbach ruszyłem pieszo do Łosia z myślą że wrócę autobusem do Wysowej. Po drodze przyszedł mi jeszcze na myśl pomysł Bartka by napchać trawy, wszystko było by dobrze gdybym nie złamał łyżki przy zakładaniu opony. Po przybyciu do Łosia czekałem ok 1 h na autobus. O 20.05 zjawił się 16 osobowy bus, no to zajebiście. Jakoś się wtoczyłem do środka. Niestety na Klimkówce musiałem wyjść, poślizgnąłem się na schodku i zaliczyłem glebę, nic mi się nie stało, wstałem otrzepałem się i wchodzę z powrotem, uderzyłem jeszcze głową w sufit. Po dotarciu do Wysowej zostało mi jeszcze ok 1 km pieszej wędrówki w deszczu bez płaszcza bo rozwaliłem go z nudów na przystanku w Łosiu.