avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Trening z Adgaru po dłuższej przerwie.

Sobota, 18 kwietnia 2015 · dodano: 19.04.2015 | Komentarze 0

Przed świętami nic nie kręciłem bo musiałem chodzić w kołnierzu. Podczas świąt ponowienie zaczęły się problemy z ósemkami. Dopiero teraz wyleczyłem stan zapalny i już wszystko jest w porządku. Wracając do treningu, jako że nie znam za wiele tras wokół Warszawy wybrałem się na grupowy trening organizowany przez Adgar. Pomimo dłuższej przerwy od jazdy, tempo wydawało mi się za wolne i dużo czasu zajęło czekanie na całą grupę co kilka km (w sumie cały trening wyszedł prawie 3,5 h brutto. Ogólnie trening świetnie zorganizowany, za grupą jedzie samochód techniczny i można usłyszeć wiele cennych rad i uwag od bardziej doświadczonych kolarzy/trenerów.