avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

h km/h:

Pruszków zdobyty ...

Czwartek, 29 stycznia 2015 · dodano: 30.01.2015 | Komentarze 0

Zamiast do domu po słoiki wybrałem się do Pruszkowa na welodrom. Pomimo, że dotarcie do BGŻ Areny zajęło mi prawie godzinę, a koszt godzinnej jazdy z wypożyczeniem roweru wynosi 40 zł, jestem mega zadowolony z tej "wycieczki" i na pewno jeszcze nie raz wybiorę się na tor. Gdy wyszedłem z rowerem na płytę welodromu, byłem pod wielkim wrażeniem toru i szczerze mówiąc jak zobaczyłem nachylenie na łukach to trochę się cykałem, że powycieram ten parkiet plecami.;) Chwilkę zajęło mi oswojenie się z ostrym kołem, ale po jakiś 30 min śmigałem już w pociągu i dawałem zmiany. Świetny trening i zabawa. Muszą nam taki welodrom w Gorlicach zbudować.

PS. Nie mam żadnych danych z treningu bo nie zabrałem licznika ani pulsometru. Zdjęć też żadnych nie robiłem, ale następnym razem nadrobię zaległości.