avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

HR max:207 ( 98%)
HR avg:158 ( 75%)
Kalorie: 2522 kcal

Ostatnia Babka w tym roku.

Niedziela, 19 października 2014 · dodano: 19.10.2014 | Komentarze 0

Pogoda dużo lepsza niż wczoraj ale z powodu bólu barku i braku formy decyduję się na "wolną" trasę. Nie żałuję tego wyboru, gdyż tempo nie było jakoś strasznie wolne, ale w sam raz dla mnie. Na początku trochę pouciekałem, ale nikt ze mną nie chciał współpracować. Później goniliśmy ucieczkę, niestety nie skasowaliśmy jej, bo jakoś tak, nikt nie chciał pracować. O finiszu lepiej nic nie będę pisał bo szkoda słów, jest nad czym pracować przez zimę.:)) Mógłbym zwalić na to że nie znałem trasy, że bolał mnie bark ale to żadne wytłumaczenie. To ostatnie ściganie z Ronda Babka w tym roku, za tydzień zakończenie sezonu.

Finisz na 14 pozycji (dziesiąty z peletonu + 4 osoby z ucieczki), w planach miałem top 10. Może za rok:))