avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

01:46 h 1:59 km/h:
Maks. pr.:0:48 km/h

Łańcucki Klasyk Szosowy,

Niedziela, 31 sierpnia 2014 · dodano: 15.09.2014 | Komentarze 0

Na dzień dobry robimy 2 kółka po ulicach Łańcuta, przez błąd policji (dobrze że cały peleton, a nie jak w tamtym roku, zrobiłem 2 razy górską premię). Nerwowy zjazd na start ostry i ogień. Od początku mocne tempo i po chwili peleton się dzieli, zostaje w mocniejszej grupie. Jednak wiem że długo nie pociągnę, gdyż zostawałem na zjazdach, nie wiem co się działo ale musiałem nadrabiaćna podjazdach i na prostej. Kicha. Na pierwszej premii odpadam, po zjeździe wszystko się pieprzy, mijają mnie kolejne grupy pościgowe. No zjazdach uważam, na podjazdy umieram. Na 53 km łapię flaka i czekam (nie wiem ile), na wóz techniczny, (który zamykał wyścig), bo nie miałem zapasowej dętki. Super. Po zmianie koła doszedłem jeszcze kilka osób, ale to marne pocieszenie.;(