avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

HR max:191 ( 90%)
HR avg:156 ( 74%)
Kalorie: 3238 kcal

Samotna Grosarowa pętelka.

Niedziela, 27 lipca 2014 · dodano: 31.07.2014 | Komentarze 0

Od dawna chciałem przekręcić tzw. Grosarową pętlę i nadszedł wreszcie ten długo oczekiwany dzień.... Niebywale ciężko było wstać o 4:30, trzy razy podchodziłem do okna i kładłem się z powrotem do łóżka wmawiając sobie, że jest za duża mgła i wiatr. Ostatecznie z małym poślizgiem wyjechałem coś po 5. Masakryczna wilgoć, trochę mgły i leciutki wiaterek w plecy. Nawet nie wiem kiedy minąłem Gorlice, dopiero w Żmigrodzie zatrzymałem się na szybką zmianę ciuchów i batona. Następnie z wmordewindem wtaczam się na Hałbowską, później przed Ożenną krótki „pieski sprint” i przełęcz Beskid. Po zjeździe z przełęczy zaczęła się prawdziwa rzeź, z górki jakoś się toczyłem ale na interwałach przed Zborovem prawie wyzionąłem duch. Nawet nie wiem co mam napisać o odcinku Zborov-Konieczna (cały czas się modliłem żeby sklepik na granicy był otwarty). Moje modły zostały wysłuchane i po puszce pepsi, 2 góralkach i 10 min rozmowy ze słowackim smakoszem piwa ruszyłem w stronę Gładyszowa. Rozdmuchał się silny ciepły wiatr, 45 nie schodziło z licznika. Jak wpadłem na krzyżówkę w Gładyszowie to myślałem że jeszcze drugi raz podjadę Magurę. Na Kiczorce nie było już tak wesoło bo zmienił się wiatr i trochę się pomęczyłem. Podsumowując świetna trasa, udało mi się trafić z pogodą i z wiatrem. Nie zrobiłem żadnej dłuższej przerwy co było błędem, powinienem gdzieś w okolicach Krempnej stanąć na jakiś 15 min postój.

PS. Szykuję się na kibicowanie na Tour de Pologne, a później .....
PPS. Tak mało brakło do 2 k przewyższenia, tyle przegrać .....

CLIMB: 4/12%
CAD: 92/123 rpm

Mgła nad Hańczową.

Mglista Klimkówka.

Wiatraki przed Żmigrodem.

Podjazd w stronę granicy.