avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

HR max:199 ( 94%)
HR avg:169 ( 80%)
Kalorie: 1393 kcal

Bardejovský cyklistický víkend.

Niedziela, 15 czerwca 2014 · dodano: 29.06.2014 | Komentarze 0

Zapowiadało się świetne ściganie, piękna słoneczna pogoda i pieruńsko silny wiatr. Wyścig składał się z 2 rund i około 3km podjazdu gdzie znajdowała się meta. Od początku Wojtek atakował, później dał sobie spokój (trochę mu wiatr dał w dupę). Pierwsza runda kończyła się zjazdem, Wojtek wyprowadził mnie na przód peletonu i kazał zaatakować. Nie musiał mnie zbytnio namawiać bo już byłem trochę znudzony jazdą na kole w peletonie, więc przycisnąłem a Wojtek został i spowalniał peleton. Wpadam na 2 rundę, która zaczyna się krótkim podjazdem i chcę już wracać do peletonu bo trochę zawiewa .Odwracam się i słyszę głos z czuba peletonu "Jedź, jedź...", no to dobra jadę. Na szczycie łapie mnie peleton, który na zjeździe mocno się rwie. Na kolejnych podjazdach ledwo się trzymam, dopada mnie ogromny kryzys, kilka razy dociąga mnie Seba. W końcu odpadam, sklejamy kilku osobową grupę i bez współpracy jakoś lecimy. po zjeździe dołącza do nas Mateusz i grupa robi się już trochę większa. Na podjeździe wszystko się rwie. W połowie końcowej góreczki dopadam Wojtka, który kasował ucieczki dla Sebastiana i odpuścił. Ledwo wtaczam się na szczyt. Sebastian 5 OPEN.