avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

HR max:205 ( 97%)
HR avg:158 ( 75%)
Kalorie: 3859 kcal

Zakończenie sezonu w Tarnowcu.

Niedziela, 27 października 2013 · dodano: 27.10.2013 | Komentarze 1

Pan Janek zaproponował żeby na zakończenie sezonu pojechać do jakiegoś sanktuarium, wybór padł na Tarnowiec (koło Jasła). Punktualnie o 8 wyjeżdżamy z Zapola i lecimy do Wielopola, gdzie zaplanowaliśmy pierwszy postój. W Tarnowcu meldujemy się coś przed 12, całe 90 km jechaliśmy pod wiatr, masakraaa... Odpoczywamy chwilkę pod sklepem, robimy pamiątkowe zdjęcia przed kościołem i wracamy. Machnąłem ze 2 razy korbą i już byliśmy w Wielopolu, gdzie zrobiliśmy postój na puszeczkę pepsi. Później modyfikujemy troszkę trasę i wracamy do domu przez Szkodną.

Przejazd kolejowy w Sędziszowie

Ryneczek w Wielopolu

Sanktuarium w Tarnowcu

Chłopaki buszują po ogrodzie proboszcza