avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marcin (nietoperek) z Niwisk i Gorlic. Mam przejechane 16261.87 kilometrów w tym 28.43 w terenie. Jeżdżę z średnią prędkością 27.45 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

00:11 h 3:40 km/h:
Maks. pr.: km/h
Rower:

XIX Bieg Uliczny o Puchar Prezydenta Mielca

Piątek, 4 października 2013 · dodano: 05.10.2013 | Komentarze 1

Przyjeżdżam do Mielca coś po 18 i udaję się na stadion pokibicować zawodnikom ze szkół podstawowych i gimnazjum. Odbieram numer startowy (65) i ruszam do samochodu przebrać się i rozgrzać. Start punktualnie o 18.45, na stadionie melduje się około 100 zawodników (z Zakopanego, Krakowa, Lipinek, Ukrainy i głównie z okolic Mielca). 3,2,1... i start, na początku trochę zaspałem ale szybko nadrabiam i łapię się w sporą 20 osobową grupkę, robimy kółko (400m) po bieżni i wybiegamy na ulice. Zaraz po opuszczeniu stadionu odpadam z grupy i trochę odpuszczam bo nie wytrzymuję tempa. Później było już coraz gorzej,(przez pierwszą pętlę tętno cały czas powyżej 200, na drugim kółku spadła mi pulsometr i nie mogłem kontrolować pulsu), co chwilę mnie ktoś mijał. Zaraz po biegu strasznie zaczęły boleć mnie łydki, ledwo zszedłem po schodach.

Wyniki:
czas: 0:11:15
OPEN: 36/75
czas do 1m.: 2'51"

Galeria zdjęć z biegu na hej.mielec lub czyliwiesz